بستر زایمان بیماری نویسنده مبتلا شدن

بستر زایمان: بیماری نویسنده مبتلا شدن بیماری بیماری ام اس حمله قلبی سلول های مغزی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نجفی تصمیم خود را گرفته است/ او جهت استعفا با شورا مشورت نکرد ، علیخانی

محمد علیخانی گفت: شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله گزینش شخص بعدی شروع شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقا

نجفی تصمیم خود را گرفته است/ او جهت استعفا با شورا مشورت نکرد ، علیخانی

علیخانی: نجفی تصمیم خود را گرفته است/ او جهت استعفا با شورا مشورت نکرد

عبارات مهم : استعفا

محمد علیخانی گفت: شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله گزینش شخص بعدی شروع شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقای نجفی مطرح است.

به گزارش انتخاب، محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گوی از مشکل های سال گذشته و روزهای پیش روی این شورا در سال 97 گفت. متن این گفت و گو به شرح زیر است:

نجفی تصمیم خود را گرفته است/ او جهت استعفا با شورا مشورت نکرد ، علیخانی

سال 96 به نظر نمی آید به هیچ وجه سال آسانی جهت اعضای شورای پنجم بوده باشد. قبول دارید؟

اینطور نیست، زمانی سخت می گذرد که نتوانیم پرسشها مردم را حل کنیم. روزی که بتوانیم کاری انجام دهیم و در جهت حل پرسشها قدم برداریم آن روز جهت ما خوب هست. هرچند که حجم پرسشها خیلی زیاد بود و قاعدتاً با این محدودیت های موجود نمی توان جهت پرسشها زیادی در کوتاه مدت چاره کرد. بعضی از این پرسشها در حدود مدیریت شهری است و بعضی از این پرسشها در حدود آن نیست طبیعتاً همه اعضا تلاش می کنند تا به پرسشها بخشی که جزو اختیارات شورا بوده پیگیری کنند.به هر حال ما تلاش کرده ایم حتی در بعضی توصیه ها که خارج از حیطه اختیارات شورا است سوژه ها را پیگیری و منعکس کنیم، مانند ارتباطمان با دستگاه های دولتی که یکی از موارد آن همین حضور شهردار در جلسات هیئت دولت بوده است.

این ارتباط تا چه اندازه جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران بافایده بوده است؟

محمد علیخانی گفت: شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله گزینش شخص بعدی شروع شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقا

یکی از اتفاقات خوبی که با این پیگیری ها و هماهنگی ها افتاد این بود که مجلس اعتبار مناسبی را جهت بحث خرید 2000 واگن مترو به کلانشهرهای دارای مترو تخصیص داده شده است داد. این مصوبه مهمی بود که بیش از یک سال پشت در مجلس در بروکراسی اداری مانده بود.همچنین در هفته های گذشته طی جلساتی که در دفتر آقای جهانگیری و در نهاد ریاست جمهوری داشتیم به اتفاق مدیر محترم شورا شهرداری و سایر مسئولین خرید 700 واگن از این 2000 عدد صورت گرفت.قرار بر این شد که برنده مناقصه مشخص شود و به شکلی کارش را شروع کند . البته و تحویل واگن ها از زمانی که ابلاغ می شود تا تحویل، حداقل ۱۵ ماه وقت می برد آیا که باید مراحل ساخت واگن ها انجام شود. این مورد یکی از پیگیری های اعضای شورا و هماهنگی آن ها با نهادهای دیگر بود ولی بعضی موارد هستند که به همین شکل در سال های آینده اثراتش را خواهیم دید.

انتقادات بسیار از سوی اعضای سابق شورای شهر و به خاص آقای چمران به شورای تازه وارد شد که در بیشترین آن ها صحبت از کم تجربگی اعضا بود شما فکر میکنید این صحبت ها تا چه اندازه درست بوده است ؟

اعضای شورای پنجم بسیار جدی و کارشناسانه پیگیری پرسشها هستند. حتی با گذشت تنها هفت ماه از حضور اعضا در شورای پنجم، مصوبات بسیار خوبی داشتیم. آقای چمران بیش از ما در شورا حضور داشته است و حرفش هم درست هست، شاید ما تجربه 52 هزار میلیارد بدهی نداشته باشیم و همینطور 50 هزار میلیارد پروژه نیمه تمام را جهت گروه بعدی به ارث نگذاریم، چنین کارهایی کار هرکسی نیست! ما اعتراف می کنیم تجربه زیادی در این زمینه نداریم. اگر قرار است واقعیت مدیریت شهری دوره گذشته گفته شود در قبال پرسشها زیادی باید پاسخگو باشند.در حال حاضر خیلی از پرسشها از گذشته هست، هر روز عده زیادی از پیمان کاران برابر شورا و شهرداری تجمع می کنند و در خواست مطالباتشان را دارد، زمانی که این مطالبات را مورد بررسی قرار می دهیم متوجه می شویم حجم زیادی از بدهی ها مربوط سال های اخیر نیست، ولی شهرداری ترجیح داده است به جای پیگیری به این مسئله کلنگ پروژه جدیدی را به زمین بزند و آن را نیمه کاره رها کند.

قبول دارید با وجود وقت کم روی کار آمدن این شورا اعضا تا حدودی جسورانه عمل کردند و تغییرات عمده ای را درشهر رقم زدند؟ از مصوبه برج-باغ گرفته تا عوض کردن در طرح ترافیک و بودجه می توانند مثال هایی جهت این عنوان باشند.رویکرد این شورا تفاوت های زیادی با شورای سابق دارد، ولی با این وجود بعضی پرسشها آنطور که ما تشخیص دادیم و کارشناسی خودمان بود صورت نگرفت. البته باز هم حرکت رو به جلویی محسوب می شد ولی در بعضی از آن ها ما نقشی نداریم، در خصوص طرح ترافیک شورای شهر محدوده مصوب می کرد بنابراین نظرات ما تنها در بخش مکانیزم پرداخت کنترل اعمال شد تا طرح ترافیک به سوی عدالت اجتماعی حرکت کند.شاید این حرکت واقعاً جسورانه بوده است که بعد از ۳۸ سال به یک شکل این طرح کنترل می شده است است و ما در آن عوض کردن ایجاد کردیم و این عوض کردن زمینه ای جهت عوض کردن و تحول در آینده می شود چراکه ما اعتقاد داریم که محدوده طرح ترافیک نباید صرفاً این محدوده باشد آیا که به این صورت بار ترافیکی پایتخت کشور عزیزمان ایران کم نخواهد شد.هرچند همین طرح کنونی هم در کم کردن ترافیک و آلودگی هوا تاثیراتی داشته است ولی نه به اندازه ای که پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران حل شود.به بیان دیگر جهت حل این پرسشها ما نیاز به تعریف یکپارچه از سیاست هایی جهت جنگ با آلودگی و ترافیک داریم.

نجفی تصمیم خود را گرفته است/ او جهت استعفا با شورا مشورت نکرد ، علیخانی

قرار است نخستین جلسه شورای شهر با عنوان استعفای شهردار باشد به نظر می آید امسال با چالش های زیادی روبه رو باشید. اینطور نیست؟

نجفی جهت استعفا مشورتی با اعضای شورا نداشته است و به تنهایی این تصمیم را گرفته هست، حتی بعضی از اعضای شورا هم که با او صحبت کرده بودند تا منصرفش کنند، گفتند او مصممم است و تصمیم خود را گرفته است.دلایل او هم جهت خودش دلایل محکمی هست، در هر حال باید در روز نوزدهم فروردین در این مورد تصمیم گرفت. من فکر می کنم حتی اگر شورا هم بخواهد او بماند، بازهم نجفی تصمیم خود را گرفته است بنابراین مجددا ما باید پروژه ای مانند آنچه که دراوایل شورا صورت گرفت را طی کنیم. در صورتی که استعفای نجفی قطعی شود و شورا بپذیرد قاعدتا باید روی نامزدهای که مطرح می شود فکر کند.

محمد علیخانی گفت: شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله گزینش شخص بعدی شروع شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقا

در حال حاضر هیچکدام از افرادی که در موردشان گمانه زنی هایی مطرح می شود نامشان در جلساتی که شورا برگزار کرده نیامده است.در واقع شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله گزینش شخص بعدی شروع شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقای نجفی مطرح هست. در صورت قطعی شدن استعفا در بحث های بعدی اگر به نتیجه برسند شهردار گزینش می شود و اگر نه مجبور می شوند جهت مدتی سرپرست جهت شهرداری در نظر بگیرند.اما همه این موارد به بعد از تعطیلات موکول شده است است و بحثی هم در ۱۴ فروردین ماه است که جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر خواهد بود و اعضا در خصوص این اتفاق صحبت خواهند کرد. در هر صورت قرار بر این است که سال 97 با چنین مطلبی شروع شود.

واژه های کلیدی: استعفا | ترافیک | ترافیک | شورای شهر | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه