بستر زایمان بیماری نویسنده مبتلا شدن

بستر زایمان: بیماری نویسنده مبتلا شدن بیماری بیماری ام اس حمله قلبی سلول های مغزی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم ولی حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم.

آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

برانکو: آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شکست دادن سپیدرود خیلی راضی هستم.

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم ولی حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم. پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم.

آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

* شرایط پرسپولیس جهت همه تیم های دنیا است

برانکو تصریح کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم، بعد از خالی شدن انرژی آنها در بازی با الدحیل قطر و افزایش به نیمه نهایی این گونه بازی ها هر لحظه سنگین است و پرسشها زیادی به همراه دارد. این مساله فقط جهت پرسپولیس نیست بلکه جهت همه تیم های دنیا شرایط اینگونه می شود.

* می توانستیم سریعتر دروازه سپیدرود را باز کنیم

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم ولی حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم.

برانکو تأکید کرد: بازیکنان ما از نظر قدرت بدنی هم نشان دادند که خیلی خوب می توانند به حالت اولیه برگردند. متأسفانه موقعیت ها و شانس های گل زیادی را از دست دادیم و می توانستیم خیلی سریعتر از این گل بزنیم و بازی را با آرامش به آخر برسانیم. ولی نتیجه در دقیقه آخر فرا رسید و واقعاً از این برد خوشحال هستم. یک بار تبریک بزرگ را به بازیکنانم به خاطر این برد و همه تلاش هایشان می گویم.

* گفته بودم که نوراللهی و عالیشاه به اوج برمی گردند

وی در مورد اینکه فکر می کردید در این فصل هم مثل فصول گذشته پرسپولیس خوب بازی کند، گفت: من این جمله را گفته بودم لیکن به آن اعتقاد داشتم گفته بودم امید عالیشاه و نوراللهی به شرایط ایده آل ارزش برمی گردند.

*جای محرمی، امیری و احمدزاده در تیم خالی است

آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

برانکو تاکید کرد: انتظار دارم بشار هم همانطور که می خواهم بازی کند می دانید که بشار مدت زیادی از فصل را با تیم ملی کشورش بوده و طبیعی است که جای فرشاد احمد زاده، صادق محرمی و وحید امیری خالی هست. امروز حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا هم نبودند. خوشحالم از بازیکنان پرسپولیس که با میل و شوق فراوان تلاش کردند.

* در دربی نه کسی خسته خواهد بود و نه مصدوم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل همانطور که گفتید بدن هایشان خالی کرده بود و اکنون دربی و بازی با السد را در پیش دارید، اظهار داشت: در دربی نه کسی خسته خواهد بود و نه کسی مصدوم. هر لحظه در مصاحبه هایم تکرار کردم که در دربی برنده مشخص نیست. این یک بازی خاص است و با آمادگی و نشاط منتظر دربی خواهیم بود. البته تلاش می کنیم بازیکنان ریکاوری کنند و جهت بازی روز پنج شنبه آماده شوند.

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم ولی حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم.

* آدام همتی را تحقیر کردند ولی او لیاقتش را نشان داد

وی در مورد اینکه امروز گل ۳ امتیازی پرسپولیس را بازیکنی زد که بعضی از مربیان به شما به خاطر جذب او اتهام دلالی زده بودند و این گل جواب محکمی به این مسئله بود، نظر شما در این مورد چیست، گفت: بابت این سؤال از شما تقدیر می کنم. فرمایش شما درست هست؛ انتقادهای زیادی بود و آدام همتی را تحقیر می کردند، به خصوص اینکه پدربزرگ او یکی از هنرپیشه های بزرگ کشور هست. ولی آدام همتی به عالی ترین نحو نشان داد که لیاقت بودن در جمع ما را دارد به همین خاطر خوشحالم و به او به خاطر گل بسیار قشنگی که زد تبریک می گویم. این گل نتیجه تمام تلاش ها و زحمات آدام همتی در تمرینات بود و کار هم جهت او راحت نبود. همه فشارها و تحقیرها را تحمل کرد تا به اینجا رسید و باز هم از سؤال شما تقدیر می کنم.

آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

* کامیابی نیا را بازی ندادم تا هرگز دربی را از دست بدهد

برانکو در مورد بازی ندادن کامیابی نیا برابر سپیدرود اظهار داشت: کمال در فاز هجومی قدرت مضاعفی به تیم ما می دهد. بازیکنی که تمام انرژی اش را مصرف می کند. بنابراین خیلی پیش می آید که او کارت زرد بگیرد. به خاطر سبک بازی که دارد و به همین علت او را در ترکیب نگذاشتم هرگز در این بازی کارت زرد بگیرد و دربی را از دست بدهد.

* بازی خشن کمال به زیان پرسپولیس نیست

وی در مورد اینکه بازی خشن و بازیکنانی مثل کامیابی نیا به ضرر پرسپولیس تمام نمی شود، عنوان کرد: نه، به ضرر تیم نیست روش بازی ما اینطور است که پرسینگ اوج در زمین حریف انجام می دهیم و بر آن اصرار داریم. محکم و هجومی بازی می کنیم ولی بازی محکم و هجومی و سالم. طبیعی است خیلی وقت ها هم احساسات بر بازیکن غالب می شود و منجر به گرفتن کارت زرد می شود و این احساسات و شادابی را در بازی مسابقه را به آنجا می رساند که حتی تیمی مثل الدحیل برابر تیم ما موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد. سیدجلال هم واقعاً استادانه بازی می کند. با سن و سالی که دارد رهبر تیم است و بار مهم را به دوش می کشد و نیاز نیست که بگویم او چقدر جهت تیم ما مهم است.

* شکست السد یا استقلال؟ جهت من بازی بعدی بااهمیت ترین است

وی در مورد اینکه اگر قرار باشد برد برابر السد یا استقلال یکی را گزینش کنید، کدام برد را گزینش می کنید، اظهار داشت: این یک سؤال نسبی هست. جهت من بااهمیت ترین بازی، بازی بعدی است همانطور که بعد از بازی با الدحیل بااهمیت ترین بازی برایم بازی با سپیدرود بود و دیدید که با ترکیب کامل بازی کردیم. کمال را به خاطر اینکه هرگز کارت زرد چهارم را بگیرد و محروم شود بازی ندادیم ولی ماهینی مصدوم بود و بازی نکرد. ماهینی ولی جهت دربی آماده می شود.

واژه های کلیدی: برانکو | بازیکنان | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه